lottevanmalsen-.followmyadventures.nl

Blog 5 Alleen thuis

Donderdag is mijn gastgezin thuis gekomen van 1,5 week Turkije. Ik ben hier nog nooit zo lang alleen geweest. Ik moest zelf boodschappen doen, eten maken, wassen, schoonmaken, voor de dieren zorgen en mezelf vermaken. Een paar dingen die ik eigenlijk nooit doe.

Wat ik zelf erg zielig vond is dat de hond ook thuis bleef. Niet omdat het geen leuke hond is maar omdat ik eigenlijk alleen s’avonds thuis ben. Ik vertrek om 7:25 uur naar school kom rond 16:00 uur thuis en ben dan misschien een uurtje thuis en dan ga ik al weer naar de basketball training dus ben meestal rond 20:00/20:30 pas thuis. Nu ik dit aan het schrijven ben besef ik ook waarom we in Nederland geen hond hebben want zo beestje heeft gewoon aandacht nodig. Maandag ben ik om 3:30 uur s’nachts (hondje) Biem uit gaan laten omdat hij heel de tijd aan het piepen was, waardoor ik maar 3 uurtjes geslapen heb.

Verder had mijn familie wat eten in de vriezer gelegd dat ik kon eten, maar op een gegeven moment word je best wel gek van hamburgers, visburgers en groentenwraps. Ik ben in deze week dus ook 4x sushi gaan eten met wat teamgenoten na de training. Verder heb ik me weinig verveeld omdat de eerste paar dagen Jasmin bleef slapen en omdat er een meisje uit mijn team (Saul?) net een operatie aan haar knie heft gehad en dus thuis les krijgt waardoor ze net zo veel vrije tijd heft als ik. We kunnen beiden geen wedstrijden spelen omdat ze geblesseerd is en mijn papieren niet goed zijn. We gaan sushi eten, basketball wedstrijden kijken, naar de gym en sporthal, en nog heleboel andere gezellige dingen

Verder hadden jullie een hoop vragen voor mij, wat fijn is dus die ga ik beantwoorden maar dat word een aparte blog 5 ½.

Tot later!

Reacties

Reacties

Anja de Kruyf

Hoi Lotte, heel leuk dat we via deze blog jouw Litouwse avontuur 'n beetje kunnen volgen! Het zal niet altijd meevallen zó ver van je familie en vrienden, maar je bent 'n sterke 'meid' dus je redt je vast wel! ?? Wat jammer dat je geen wedstrijden kunt spelen omdat je papieren niet goed (genoeg) zijn! ? Hoop voor je dat dat (liefst 'n beetje snel) in orde gemaakt kan worden, zodat je nog méér van 't basketballen kan genieten! Wens je een fijne tijd daar! Groetjes uit Rotterdam! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!