lottevanmalsen-.followmyadventures.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom allemaal!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn jaar in Litouwen. Vanaf nu zul je hier dan ook af en toe nieuwe verhalen en foto's vinden. Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lotte

Joke Linssen

Hi Lotte, ik wens je heel veel (leer) plezier en laat ze maar eens een partijtje Basketbal zien.

Jeroen Molendijk

Beste Lotte,
Leuk een blog, blijven we een beetje op de hoogte. Wij wensen jou heel veel succes en plezier toe daar in het verre Litouwen.
Groetjes en een knuffel van Eef.
Ilse, Eef en Jeroen

Ilse van Malsen

Hoi Lotte,
We vinden het heel leuk om te horen/lezen hoe het met je gaat bij je gastgezin in Litouwen. Heel veel plezier bij deze nieuwe stap in je leven en we hopen dat het een mooie ervaring wordt!
Groetjes en xxx,

Stefan, Julia en Ilse

Joyce de Vette

Wat leuk dat we met je mee kunnen kijken. Ben heel benieuwd wat voor leuke, interesante, bijzondere, spannende en fantastische dingen je allemaal mee gaat maken. Geniet ervan?

Annemarie

Lieve Lotte, wat fijn dat we door je blog een beetje met je mee kunnen reizen naar Litouwen. Ik ga je zeker volgen! Zo benieuwd naar je avonturen! Annemarie xxx