lottevanmalsen-.followmyadventures.nl

Blog 1 Mijn vertrek

Labas visiems, (hallo iedereen)

Mijn laatste week in Nederland is al weer bijna voorbij, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het me nog niet echt besef. Daarentegen merk ik wel dat mensen om me heen het wel beseffen. Ik ga gewoon een heel jaar weg, naar een land waar ik aan het begin van dit jaar nog helemaal nog niks van wist. Wat ik al wel weet is dat ik er heel erg veel zin in heb, een nieuwe cultuur, nieuwe mensen, basketballen etc. Maar voordat dat allemaal kan beginnen moesten er deze week nog een paar lastige dingen gebeuren...

Zoals het inpakken van mijn koffer, ik dacht 20 kilo ruimbagage en 8 kilo handbagage, ohh dat is best wel heel veel. Nou dat valt dus vies tegen, want ik zat met sportkleding en basketbal schoenen al snel aan 15 kilo. Op een gegeven moment ging ik stapels maken met kleren die niet mee gingen, stapels die een twijfelgeval waren en stapels die perse mee moesten. Het probleem was dat de stapel die mee moest al snel heel hoog werd. Maar ja wat neem je allemaal mee naar een jaar Litouwen. Uiteindelijk heb ik besloten om er een extra tas bij te boeken en dat was een goeie beslissing want vandaag 2 dagen voordat ik vertrek heb ik alles gepakt.

Ik ben er helemaal klaar voor om vrijdag a.s. om 10:20 te vertrekken vanaf Schiphol!

Groeten Lotte


Reacties

Reacties

Wies

Lieve Lotte
Wat fijn dat je nu eindelijk jou droom gaat waarmaken. Wij wensen je een ongelooflijk fijn jaar toe en hopen dat je het omzettend naar je zin hebt. Dikke knuffel van ons.???

Bart

Go for it Lotte!
Heel veel plezier en blijf vooral bloggen over al je avonturen.

Ronald

Welke kleding neem ik mee, muahahahahaha :). Goede reis en wij zwaaien bij Houten.

Ilse Molendijk

Hi Lotte,

Tja koffers pakken.. gelukkig nu wel alles mee met een extra koffer.. maar ook het besef dat je nu echt echt snel weggaat.. op avontuur naar je nieuwe stek in Letland.
Blijven schrijven, wij volgen je graag..
alvast ... a safe flight...
Dikke knuffel, jeroen ilse en eef

Aimée

Hé Lotte,
Wat spannend allemaal nu je reis bijna gaat beginnen. En als er toch iets niet meekon: in Letland zijn ook winkels, echt waar.
Wij wensen je een goede vlucht en een goede start in je gastgezin!
Groetjes van ons: Aswin, Aimée, Bart en Thijs

Ilse van Malsen

Hoi lieve Lotte,
Inmiddels ben je al in Litouwen bij je familie (met al je bagage...). Ik hoop dat het lieve mensen zijn en dat je het bij hen erg naar je zin hebt. Groetjes, Stefan, Julia en Ilse

Suzanne

Heel veel succes en plezier in Litouwen! Ik zal jouw avonturen via volgen en delen met High Five. We houden contact!

Mirjam

Lieve Lotte, Wat leuk om met je mee te mogen reizen in je bagage doordat je deze blog schrijft!
Onze gedachten en goede wensen reizen ook al zomaar stiekem met je mee. Gelukkig hoef je voor al die mensen die aan je denken geen extra tas bij te boeken :-)
Heel veel plezier, succes en rijke ervaringen daar!
Mirjam, Johan, Giliam, Jonneke en Rozelijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!